Saturday, August 6, 2011

SEX PLAY


Huhuhuhu, alle viikko jäljellä meijän reissuun! Onneks on niin paljon kiirettä tässä vielä ennen sitä ni ei tunnu aika ainakaan turhan pitkältä. Maanantaina mennään vaihtaa rahat ja ostamaan viime hetken tarpeellisuudet (my god, kuinka paljon noita "tarpeellisuuksia" vielä voi ilmestyä?!). Tiistaina mulla onki sitte taas tatuointiaika (koukussa ollaan..) ja pitäis keretä kamuja näkemään. Keskiviikkona alotan pakkaamisen, et saa rauhassa käydä kaiken läpi. Torstai-iltana me viedään jo kissat anoppilaan (; n ;) ... Mul tulee varmaan taas itku ku joudun jättämään ne. My babies. ♥ Sitte onki jo perjantai ja isi tulee hakemaan mut töistä ja sit tullaan noukkimaan Pate ja matkalaukut ja ei muuta ku nokka kohti lentokenttää and we're off to Japan again! \(>w<)/

Mulla oli keskiviikkona synttärit (oon jo toinen jalka haudassa.. (>n<) ) ja oltiin sovittu ettei Pate nyt hommaa mulle mitään lahjaa, koska kaikki rahat on sit plussaa Japaniin ja saan sielt kumminki varmaa 200 "synttärilahjaa". (^-^*) No, aamulla ku menin töihin ni mun mailiin oli tullu Patelta aivan ihana synttärikortti minkä se oli piirtopöydällä tehny, ja se kirjotti niin ihanan runon et tirauttelin taas itekseni hetken aikaa. XD 
 
Ku tulin töistä kotiin ni pöydällä oli pienen pieni paketti jossa oli sellane kannettava mini-SD-kortinlukija. Olin hetken vähä (O.o) mut sit Pate selitti et ei se mikää lahja oikeestaa ees ollu, mut halus antaa nytte ku oli synttärit ja en mitää kuitenkaa saa. ♥ Kävin vuokraamas Pompokon (oli muuten ihan paska), syötiin herkkuruokaa ja katottiin sit samalla sitä leffaa. Siinä muuten supikoirat lenteli kiveksillään. ja teki kaikkee muuta jännää niillä... Only in Japan. (u_u)
 
Kesken leffaa Pate luikki tiehensä ja tuli hetken päästä takasin ison lahjapaketin kanssa, koska ei malttanu odottaa leffaa loppuun asti!! XD Yllätyin täysin mut olin heti ihan intoo täynnä koska rakastan lahjoja. Papereiden alta paljastu Seppälän pahvilaatikko ja taas mietin et "WTF, mitä Pate on voinu ostaa mulle Seppälästä?!". Sit avasin sen laatikon ja syliin putos 
Sony Ericsson XPERIA PLAY.........................

SEX PLAY (huomatkaa mun smexy Matrix-tausta!! )
Mul alko kädet tärisemää ku katoin sitä laatikkoo ja mietin et onks se edes totta?! Oon himoinnu tota puhelinta siitä lähtien ku kuulin huhuja siitä!! Olin ihan sanaton ja itkin taas ja halailin ja pussailin ja kiittelin Patea! Pate sano, et halus korvata ku ite oon ostellu sille niin hyviä synttäri- ja joululahjoja.. (≧∇≦) Joo o, dude päätti sit korvata 600e puhelimella jota ajattelin etten tuu ikinä saamaan ku on niin kallis!! Koko illan odotin et pääsen hipelöimään ja räpläämään mun new baby. Ja se toimii ku unelma, toi on yksinkertasesti täydellisin ja upein kännykkä EVER. Vähä vaatii harjottelua ku mun aikasemmat puhelimet on ollu kivikauden aikasia, ni enhän mä osaa edes tollasta kosketusnäyttöö kunnolla käyttää... (^w^*) Ja c'mon missä puhelimessä on L ja R napit ja pleikkaohjain ku liu'uttaa kannen auki.....?! I'm in love.

Sain myös VIHDOIN JA VIIMEIN mun Sims 3 taas toimimaan!  En tiiä wtf siinä oli oikein vikana, mut nyt skulaa luojan kiitos ja oon enemmän ja vähemmän viettäny aikaani sen parissa. Huhuhu, Simssit on jotain parasta. Onneks kohta tulee Pets-lisäosa, johan sitä on odotettu yli 2 vuotta prkl!!

Modit rulaa!

1 comment:

  1. Vähäks makeet noi hiukset tuol simil, mistä noi on?

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com