Monday, December 9, 2013

Joulukalenteri: Luukku 9

9.12.13


"When you feel worried for instance,
I’ll come running right away wanting to hug you tightly,
Wherever you are, no matter where, fly high!"


Love Live! School Idol Project on yks mun lempianimeista ja oikeestaan ainoo kunnon lemppari idoli-ryhmäkin. ❤ Pystyn jopa sanomaan, et tykkään jokaisesta ryhmän jäsenestä, vaikka kyllä lempparit löytyy tietysti! Kuvassa näkyvä Kousaka Honoka Snow Halation ver. prize-figuuri oli yks onnekas löytö viime Japanin reissulla! Love Live on kuitenki vielä niin uus animesarja (alko viime tammikuussa), ettei siitä paljoa figuja meinannu löytyä joten voi vaan kuvitella kuinka nopeesti tää tyttönen lähti mun mukaan ku sen hyllyssä näin. :D Snow Halation-biisi on kuudesta "live"-videosta (sellasia kunnolla tehtyjä musavideoita) toka ja mun mielestä se on tosi nätti, lepposa ja siitä tulee talvinen fiilis. Kannattaa kattoa! ( ´ ▽ ` )ノ

2 comments:

  1. Siulla on tuo figu! Omasta mielestäni yksi ihanimmista Love Live!-figuureista, se vaan on niin söpö c: Kuinka monta figuuria muuten omistat? :D
    Oon täällä ihan täpinöissä ite kun klikkasin äsken Kotobukiyan Ayanami Rei Maid Cafe-tyttösen ostoskoriin ^^ oon haaveillu tuosta jo pitkään ja Asukan omistan :) Kannattaa muuten tsekata, maksoi vaan 40€ postareineen! Amazonista ostin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... onnittelut Rein ostamisesta!! ^w^ Se on tosi nätti figu!! Laitathan heti kuvia blogiin ku tyttönen saapuu kotiin? :)
      Pheeeeew... En oo koskaan laskenu mun figuureja... Äkkiseltään ku laskin ni tossa yhessä meijän vitriinissä on n. 100 figua ja meillä on eri kokosia vitriinejä 6 tällä hetkellä. Vanhempia figuja on jouduttu pakkaamaan uusien tieltä kellariin ku ei tila riitä kaikille. XD Mut voisin arvioida karkeesti et omistan n. 400-450 figuuria.... (laskin tohon pikkufigut mukaan myös)

      Delete

 

Template by BloggerCandy.com