Friday, December 27, 2013

Joulu tuli, joulu meni!

Spurgu joulukissa

Niin se joulu tuli ja meni! Oon vieläkin ihan ihmeissäni ku tänä vuonna joulu yllätti ihan täysin! Normaalisti ollaan tyyliin jo lokakuussa ostettu kaikki lahjat ja paketoitu ne, mut tänä vuonna kerkesin käymään ekan kerran jouluostoksilla vasta 5 päivää ennen joulua!! Onneks sentään internet toimi tällä kertaa suurimmaks osaks joulupukkina, joten helpolla päästiin. :D

Jouluaattoaamuna anoppi tuli meille ja syötiin riisipuuroa. Olin vihdoinki onnekas ja sain mantelin! Haha! Iltapäivällä lähin sitte omien vanhempieni luokse ja mua stressas koko ilta, ku mut oli ympäripuhuttu (pakotettu) esittämään joulupukkia mun 4-vuotiaalle siskontytölle... Ja se oli ehkä mun elämäni toisiks hirvein kokemus!! Ensinnäkin mul oli sellanen karsein mahollinen tiimarin halpisparta joka oli toiselta puolelta vaa sellanen kangaspala! Eikä asiaa auttanu, et mun isi meinas tukehtuu nauruun ku se näki mut ja sit mua alko tietysti naurattaa kans. Se parta valu kans aivan koko ajan ja hikoilin ku pieni sika siin puvussa!! Se oli KA-MA-LAA... Jos tää ei ollu se joulu ku se ipana menettää uskonsa joulupukkiin ni on ihme!! XD Luojan kiitos, et se koettelemus on nyt ohi, eikä mun tartte enää ikinä moiseen ryhtyä!

Maailman surkein pukki!

Anopin joulukuusi

Anyhow, lukuunottamatta tota joulupukki-episodia päivä meni oikein lepposasti vanhempien luona. Illalla käytiin vielä hautuumailla viemässä kynttilöitä jonka jälkeen isi heitti mut anoppilaan. Pate oli siellä ja taas sai syödä jouluruokaa nii, et maha ratkes! Ruuan jäkeen avattiin lahjoja ja saatiin vaikka mitä, mm. Super Mario 3D world (Wii U), Kingdom Hearts HD 1,5 Remix (PS3), King of Tokyo-lautapeli ja kaikkee muuta pientä ja tarpeellista. Lopulta joskus 22.00 aikoihin lähettiin vyörymään kohti omaa kotia ja siellä odottavaa lahjavuorta!

Kuman lahja

Mun lahjat! O___O"

Meillä tosissaan meni Paten kanssa taas vähän överiks toi lahjojen (erityisesti figujen) ostelu, mut meil oli täydellinen tekosyy siihen! Jouduttiin nimittäin työn ja koulun takia perumaan meijän ens kevään Japanin matka, joten siitä syystä oli yksinkertasesti pakko tilata uusia figuureja. Ahaha... Haa... This is not normal...

Figujaaaaa ~ !!

Pelit + 2014 Miku kalenteri

Mun paidat & Paten paidat

Figuurien ja vaatteiden lisäks tuli mukavasti uusia pelejä, joskin unohdin lisätä tohon kuvaan The Legend of Zelda: Windwaker HD ja Link between Worlds:in sekä Singstar: Suomihuiput. En myöskään ottanu Paten figuureista kuvia, mut sille olin hankkinu mm.  MGS-figuureita, uusia Play Arts-figuja, Samus-figman ja S.H.Figuartsin Super Saiyan Gohanin. Yks Play Arts-figuuri joudutaan palauttamaan koska se on viallinen, mut onneks Hobby Link Japan lupas lähettää uuden ilmatteeks tilalle! :) Pakko on kuitenkin läimästä kuva tästä ylihienosta Last of Us-patsaasta jonka Patelle hommasin, voilá:

♥  ♥ 

Sain myös Sylvanian families-kalusteita joita käytän....

...Nendojen kanssa! (kamerasta loppu sopivasti akku, joten paska kännylaatu)

Teen myöhemmin vielä parempaa päivitystä noista figuureista mitä joulupukki toi, tässä nyt vaan vilaukselta osa lahjoista. En jaksanu jokaista karkkipurkkia ja sukkaparia alkaa erikseen kuvaamaan joten noi tärkeimmät saa tällä kertaa riittää. XD Mut oli kyllä taas paras joulu ikinä!! Ja ihanaa ku on vielä vähän "lomaa" jäljellä ni voi vaan möllötellä kotona ja syödä ittensä ähkyyn ja nauttii uusista lahjoista. Ahh... This is the perfect life.

2 comments:

  1. Kaikessa pirteydessään ja karkkisen herkullisessa ulkoasussaan sekä sisällössään tämä blogi piristää minua aina, kiitos siitä. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaawww, ihana kuulla!! Kiitos! ♥ Tällaset kommentit piristää päivää mukavasti!

      Delete

 

Template by BloggerCandy.com