Sunday, August 11, 2013

Mah birthdayy ~ !! (〜 ̄▽ ̄)〜

Ah tätä kännykän paskalaatuu! Mut Miku 2.0 is here ☆

Vietettiin tossa viikko sitten mun synttäreitä (hyi täytin jo 25!!). Perjantaina käytiin Paten kanssa kattomassa Monsterit Yliopisto, koska Monsterit Oy on mun ihan kaikkien aikojen suosikki Pixar-leffa. Eikä jättäny kyllä tää uus leffakaan kylmäks. Varsinki plussaa tuli siitä, et kaikilla tutuilla hahmoilla oli samat ääninäyttelijät ku siin vanhassaki. Toi leffa nimittäin on vielä niit vanhan ajan hyvillä suomalaisilla ääninäyttelijöillä varustettu pätkä. Anyhow, tykkäsin kovasti! Check it out!


Sain myöskin jo perjantaina mun synttärilahjat vähän ennakkoon, koska kamut tuli meille yöks sillon illalla ni olis ollu kiusallista availla lahjoja sit lauantaiaamuna ku mikäki 5 v. konsanaan. XD Oltiin aiemmin tilattu netistä mulle synttärilahjaks Hatsune Miku Project Diva f-miniohjain kyseiseen rytmipeliin joka ilmestyy Eurooppaan tän kuun lopussa. En malta odottaa, et pääsen tykittämään sitä 24/7 ja vieläpä tolla arcade-ohjaimella millä Japanissa pelasin!! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°



Patelta sainkin sitte vielä lisäks Project X Zone-pelin 3ds:lle jota oon himoinnu sen ilmestymispäivästä asti ja Hasegawa Kobato-nendoroidin. Teen varmaan jossain vaiheessa tosta pelistä jonkin sortin arvostelun, mut sen voin sanoo, et se on ihan mahtava ja koukuttava! Jäi kaikki muut pelit nyt iha huomiotta ku oon vaan paukuttanu sitä aina vapaa-ajalla. :D Mulla ei nyt oo ku tällasia instagram-kuvia tarjolla ku en oo kameraa käyttäny pitkään aikaan (laiska paska en saa sitä ikinä edes laturiin asti).

Sena & Yozora welcomes new addition to the family!


Kobato on tällä hetkellä yks mun lempparinendoista Senan ja Mikun lisäks, koska toi sen pouting-ilme on vaan jotain maailman söpöintä!! (人´∀`*) Ennakkotilasin myöskin samasta sarjasta (Boku wa tomodachi ga sukunai) Kobaton nemesiksen Takayama Maria-nendon joka kylläkin ilmestyy vasta marraskuussa. Mut hyvää kannattaa odottaa!




 Lauantaina mentiin sitte kaveriporukalla kattomaan Pacific Rim ja HOLY HELL....... En oo pitkään aikaan nähny mitään niin mahtavaa elokuvaa!! Siis ne robotit ja monsters ja gaaaaaahhhh!! Sydämmessä asti tuntu se action ku ne taisteli keskenään ja erikoistehosteet huus hoosiannaa! Ahh, kyllä oli mahtipontinen olo sen leffan jälkeen! Ja tuli sellaset evangelion-fibat et huhhuh! Vähä siin oli ehkä kliseinen loppu ja päähenkilönainen oli melkosen laimee, mut väliäkös sillä koska se kaikki muu oli täydellistä!!
MENKÄÄ KATTOMAAN JOS ETTE OO SITÄ JO TEHNY, I COMMAND THEE!


 
Loppu.

3 comments:

 

Template by BloggerCandy.com