Sunday, March 31, 2013

Nippon Day 3: Den Den Town

Keskiviikkona suunnitelmissa oli lähteä tsekkaamaan Nambaa ja erityisesti Osakan mini-Akihabaraa eli Den Den townia. Oltiin taas hyvissä ajoin jo liikenteessä ja napattiin lähikaupasta aamupalaks summan mutikkaan onigirit joiden mauista meil ei ollu aavistustakaan. Enkä vieläkään ollu ihan varma mitä siin mun onigirissa oli...



♡ Sword art Online ♡

Anyhow, Den Den Town löyty tosi nopeesti ja kyllä tuntu taas ihanalta olla erilaisten arcadejen, animekrääsäkauppojen ja maid-kahviloiden  ympäröimänä. Viipotettiin ensiks kaikki arcadet läpi missä oli UFO-catcher koneita enkä tiiä onks meijän ufo-touch vaan kadonnu vai onks nipponiitit vaikeuttanu kaikkia niit koneita...?! Ennen voitettii tavaraa vähintää joka toisesta koneesta ja nyt voitettiin just ja just sellanen pieni alpaka mulle. Ja siihenki meni ainaski 500 yen! Härskiä touhua! :D


Kokeilin myös uutta rytmipeliä nimeltä Mai Mai ja hullaannuin siihen täysin! Siellä mä tykitin täysillä Easy-tason biisejä ja kuvittelin olevani maailman valtias, kunnes mun jälkeen meni pelaamaan japanilainen joka veti sellasta settii et masennuin täysin ja päätin hylätä mun ihastukseni saman tien. Miks japanilaiset on niin hakoja kaikessa mitä ne tekee?


Käytiin myös maailman surkeimmassa Tekken-museossa joka oli yhen pelihallin sisällä. Odotin mainostuksen perusteella, et sielt tulee jotai mahtipontista mut siel oli tasan yks seinä, eikä muuten edes koko seinä, mis oli pari figuu ja sit yks vähän isompi standi missä Kazuya ja Jin lyö nyrkit yhteen. Fail!


Perheongelmia.

Arcade-sekoilun jälkeen alko shoppailu. Löydettiin vähän kaikkea kivaa turhaa sieltä täältä, mut jotenki olin vähä ihmeissäni kaiken hinnasta. Ennen tuntu, et figuja sai paljon edullisemmin! Tai ehkä meist on tullu vaa pihejä ja kuvitellaan, et kaiken löytää halvemmalla jostain. Anyhow, en tiedä what the hell happened mut yht'äkkii kerkes tulla jo ilta ja kaupat alko menee kii. Löysin vielä mun cherry on top-figuurin mut en raaskinu ostaa sitä ku tiesin, et tullaan vielä Tokioon ja hinta oli sen verran kova. Raskain mielin jätin sen figun sinne kauppaan ja päätin luottaa, et se löytyy myös Tokiosta. Pelottavaa, et jotkut figuurit voi saada noin voimakkaita tunteita esiin ku pähkäilin sen ostamisen kanssa. :D  Hello, my name is Janina and I'm a figureholic.

Mr. Stache & Beard



Den Den Townin saldo  (´∀`)♡

No meijän Namban reissu tiivisty sitte vaan Den Den Townin reissuun, koska ei meil jääny aikaa tehä mitään muuta. XD Mut ei se mitää!! Otaku-puoli vei nyt vaa tällä kertaa voiton. Oh well.. Minkäs sitä itelleen mahtaa. :D

2 comments:

  1. Another figureholic reports! ´3`
    Tuli kauhee himo lähtee kans reissuun Japaniin kun katsoi noita kuvia.. Mahtavaa varmaan kun joka puolella putiikkeja jossa figuja.. En varmaan kestäis (tai ainakaan mun lompakko ei).
    Toivotan mukavaa reissua teille! :3

    ReplyDelete
  2. Kiitos!! <3 Joo mä en kehtaa edes ajatella miten paljon ollaan jo tuhlattu rahaa figuureihin... Taino, ei se mulle oo tuhlausta mut anyhow. XD Ja vielä olis muutamia figuja hankkimatta mitkä on must buy-listalla. ^u^)"

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com