Tuesday, March 26, 2013

Nippon Day 1: Osaka

Konbanwa!!
Just päästiin takasin hotellille Universal Studios-huvipuistosta jossa vietettiin aivan koko päivä. Mun piti jo eilen päivittää mut meil meni KOKO ilta saada tää hotellin netti toimimaan joten se sit jäi. Onneks kuitenki Pate sai kun saikin tän netin rullaamaan! Oishan se ollu ihan hirvee katastrofi olla häämatkalla ilman nettiä.... XDD

Sunnuntaina meijän lento lähti 17.25. Oltiin kentällä hyvissä ajoin jo joskus ennen yhtä ja käytiin moikkailemassa duunikavereita, syömässä ja pelattiin vähän Monster Hunter. :D Tällä kertaa lento lähti ihan ajallaan ja saatiin hyvät, vierekkäiset ikkunapaikat. <3 Kesken lentoa tuli yht'äkkii kuulutus, et "Oikein mahtavaa häämatkaa Halloranin tuoreelle avioparille!" jonka jälkeen lentoemo toi meille shampanjaa ja Geisha-suklaata. Oltiin tosi hämillämme ja yllättyneitä, mut ihana yllätys se oli!!! Ja ainaski täydellinen alotus koko reissulle... Huhuhu.

Lento oli 40 min etuajassa Osakassa ja suunnistettiin sitte juna-asemalle. Seuraava juna oli lähössä tunnin kuluttua joten mentiin takasin lentokentälle kiertelee kauppoja. Päätettiin myöskin vihdoin olla rohkeita ja marssittin ensimmäiseen Lawsons-markettiin kysymään et vieläkö sais lippuja tän kuun viimesen päivän Anime Contents Expoon. Myyjä oli vähän hämillään mut löys kuitenki kyseisen tapahtuman ja täytti meille kaikki tarvittavat tiedot. Kaiken kikkailun seurauksena lopulta meille tulostettiin 2 kipaletta pääsylippuja anime-expoon!! FUCK YEAH!!!!!

Löydettiin hotellillekin hyvissä ajoin vaik muutaman mutka sattu matkalle. :D Kotiuduttiin, otettiin pienet päikkärit ja lähettiin iltapäivällä kohti Umedaa, ettimään Mandarakea koska figuja... Se osottautukin vaikeemmaks mitä oltiin odotettu ja mun netistä kaivamat ohjeet oli aivan perseestä. Kysyttiin muutamaan kertaan neuvoa eikä siltikään löydetty ja oltiin valmiit to let it go. Zombailtiin sitte ympäriinsä ja löydettii joku red light district jonne oli pakko mennä... Ja kas kummaa, sieltähän se Mandarakekin tuli vastaan täysin out of nowhere!! Eli kyl joku otaku-jumala meitä seuraa ja opastaa ku meinataan astua harhaan... XDD

Our hotel!

Mandarake imi saman tien about 100e meijän lompakoista vaikkakaan figuja ei lähteny sieltä mukaan ku yks. Pate voitti mulle sitte vielä toisen figuurin UFO-catcherista. Se ja sen magical UFO-catcher hand!! Ylpeinä meijän illan saavutuksesta, päätettiin lähteä tyytyväisenä takasin hotellille ja nukkua kunnon yöunet. Toistaseks Osaka on ollu tosi kiva paikka, tosin odotan kans innolla ku päästään taas Tokioon.... <3

Ekat kirsikankukat!!

Ensimmäisen päivän saldo...

2 comments:

1. Oi oi oi, mä oon niiin kateellinen teille! x3 Mäkin haluun Japaniin.. xD Pitäkää oikein hauskaa sielä <3 Btw jos jaksat/kerkeät millään niin ota kuvia joistain ruuista mitä siellä syötte, mua ainakin kiinnostaa hirveesti ne sapuskat mitä tuolapäin maailmaa tarjoillaan. :D

ReplyDelete
  2. Kiiiitoooos!!! Pidetään hauskaa varmasti! Ja koitan aina ottaa kuvia ruuasta ku käydään jossai kunnon mestassa syömässä. Nyt ollaa basicly otettu joka päivä vaa sellaset drive by safkat ku meno on ollu niin kova xD