Sunday, July 10, 2011

Lazy weekend

Nyt on rentoutuneena (ja hyttysten syömänä!) palattu mökiltä kotiin ~ ! Lähettiin Kumatuksen kanssa perjantaina mun vanhempien kanssa mökille, jonne pääsin ekaa kertaa tänä kesänä. Pate jäi kissojen kanssa stadiin nauttimaan koiravapaata elämää.

Ihana mökkisein Lohjan Hiidenvedellä
Koko viikonlopun oli tosi upeet kelit vaikka meinasinki saada lämpöhalvauksen 135 kertaa.. Heitinpä vihdoin talviturkinki ja pulikoin ku mikäki minivalas koska vesi oli ihan naurettavan lämmintä (+ järvivesi on maailman parasta ♥)!! Kuma tuli kans uimaan, vaikkakin sil kesti jonkun aikaa tajuta mikä on homman nimi. Se vaan jolkotti kahella jalalla ja hakkas etutassuilla vedenpintaa kunnes vein sen niin syvälle, ettei sil ylettyny enää jalat pohjaan. Sen jälkeen se tajus miten koiraa uidaan.. XD

Isin rakentama grillikatos, grilli ja halkomaja
Koko viikonlopun löhösin ja otin iisisti ja koitin nautiskella kesähelteistä. Lauantaina kävin vähän harjottelemassa trimmausta ihan kunnon trimmaajan opetuksella ja tulihan taas opittua kaikkia hyviä vinkkejä. Ens viikolla tulee mun vanhempien koira mulle trimmattavaks ni pääsen testaamaan mun new skills! Yosh!

Oli kyl ihana päästä käymään pitkästä aikaa mökillä, ku siel on aina se oma meininkinsä, vaikka näin muuten enempi kaupunkilainen oonki. Grilliruokaa oli kans ikävä ja onneks saikin syödä masun täyteen kaikkea hyvää! Kumaki nautti koko viikonlopun ku sai viipottaa vapaana ja riehua muiden koirien kanssa. Se varmaan nukkuuki seuraavat 3 päivää putkeen.. (*^▽^)

Bono & Kuma
Vähän oli ikävä netin ja PS3:n ääreen mut onneks mul oli mun trusty brand new mini-läppäri mukana mistä popitin iltasin musaa ja katoin Panty & Stockingia. Se sarja muuten pomppas nyt parhaiden animeiden joukkoon mun rankingissä. ”Fuck you bitch!!” Vähän harmittaa et buustasin koko sarjan läpi parissa illassa, eikä sitä oo vielä tullu lisää!( ̄へ ̄)Mun inner-otaku heräs ja nyt on pakko koittaa löytää jotai fanikrääsää tai figuja Japanista, ku harvoin (aina) tykästyn johki sarjaan noin paljon.. (^ω ^*)フ


 Hohoho, no mut kotiutumisen jälkeen ei muuta ku mäiskii Champions Onlinea ja Yakuza 4! Wohoo ~ !!

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com