Monday, October 28, 2013

My super expensive wishlist

 Heissulivei ihanaiset ~ !!
Olin viime viikolla kipeenä enkä tasan oo tehny mitään muuta ku pelannu Pokemon Y:tä siitä asti ku se ilmesty toissalauantaina. Haha! XD Oon viimeks pelannu kunnolla Pokémon-pelejä sillon ku Crystal oli kova sana joku 10 vuotta sitte... Enkä sillonkaa jaksanu pelaa loppuun sitä. Kokeilin kans Pokemon Blackia, mut ei sekää jaksanu innostaa. Nyt oon sitte ottanu kaiken takasin ja pelannu tota uusinta ihan taukoomatta (ja silti oon vast menossa vikalle salivalmentajalle O__O")! Suurin syy varmaan miks tostakin tykkään nyt erityisen paljon on (3D-graffojen lisäks) oman hahmon kustomointi! Niinku FINALLY, ei siin mennykää ku 129 vuotta et ne tajus mikä myy (ainaski mulle)! Ja onhan se ollu juonellisestikin ihan viihdyttävä.

Leave everything to Poara!

Oon myöskin vilkuillu muiden blogeissa enimmäkseen nukkeihin painottuvia toivelistoja, mut halusin sitte iteki väsätä oman listan tän hetken kuumottavimmista figuista (ja samalla tää on tällanen salakavala joululahjalista). Järjestys on random koska kaikki on lemppareita!!! Kiiiih! Let's start!

Kashiwazaki Sena - 1/8 complete figure 
( Media Factory )

pics from Amiami

Niinno... Sena on edelleen mun lempihahmo ja mä meinasin kuolla ihastuksesta ku näin tän figun ensimmäistä kertaa!! On se vaan niin kaunis! Ja sopivasti hävytön! Ja toi naama... (♥ω♥ ) Enkä nyt tiiä kuuluisko tää figu tähän listaan koska näit kuvia ettiessä, pistin tän itseasiassa jo tilaukseen.... Hupsista! XD

Love Live! Honoka Kousaka - 1/8 complete figure
( Kotobukiya )


Kotobukiya on ylivoimasesti yks maailman laadukkain figuvalmistaja ja yllätyin ilosesti ku näin mainoksen jossa oli tää kyseinen Honoka ja sit silhuetit kahesta muusta Love Live!-tytöstä. Ainoo probleemos on vaan se, et jos ostan tän ni mun on pakko ostaa ne muutkin! Ja parhaimmassa tapauksessa Kotobukiya tekee kaikista yheksästä Love Live-tytöstä nää uimapukufiguurit... ja sehän tietää taas rahan menoa! En oo pahemmin ennen välittäny bikini-figuureista mut viime aikoina oon huomannu et seki mielipide alkaa kovaa vauhtia muuttumaan joten houkutus on vieläkin suurempi... :D
 
Sena Kashiwazaki - Swimsuit ver. complete figure
( Alphamax )


While we're at it ni tässä lisää bikinikauneutta! Ja luonnollisesti taas Sena kyseessä koska.... Sena. Tykkään erityisesti noista hiuksista ku ne on niin ihanan "ilmavat"! (>w<) Uskallan ehkä veikata, et tääkin figuuri löytyy jouluna pukin kontista, sen verran hyvän diilin onnistuin löytämään... Huhuhu.

Racing Miku 2012 ver. 1/8 complete figure
( Good Smile Racing )


Multa löytyy hyllystä Racing Miku 2011 versio joten tää tuntuu ihan luonnolliselta vaihtoehdolta sille kaveriks. Kaiken lisäks toi 2012-version puku on ihan täydellinen! Rakastan Miku-figuja joiden hiuksissa näkyy liike ja jotka on noin massiiviset! Plus Mikun kasvot on tosi söötit. Pähkäilen tänki kanssa melkein joka päivä, et meneekö se sinne ostoskoriin vai ei.. (u__U)"

Dark Angel Olivia 1/8 complete figure
( Kotobukiya )


Siinä on nyt taas Kotobukiyan laatua parhaimmillaan. Hintakin on luonnollisesti vähän korkeempi ku joillain pienemmillä figuilla ja tää figuuri on aiheuttanu sellasia tunnepuuskia mun pään sisällä, et huh! XD Mul tulee tosi usein nimittäin fiksaatioita joihinki figuureihin vaikka en välttämättä edes hahmoa tai sarjaa sen pahemmin tunne. Näin mul kävi esim. One Piecen Princess Shirahoshin kanssa, josta mun oli pakko saada figuuri vaikken oo ikinä sitä sarjaa seurannu. :D Ja tottakai tää Olivia-figuuri on nyt taas yks noista fiksaatioista ja jos en äkkiä tee päätöstä tilaanko vai en, ni ennakkotilaukset menee joka paikassa umpeen... On tää elämä vaikeeta!

Super Sonico Sonicomi ver. 1/5 complete figure
( OrchidSeed )


Ei voi olla yhtäkään täydellistä figulistaa ilman Super Sonicoa!! Tää kyseinen Sonicomi-figu on myöskin yks mun fiksaatioista, vaikka monen mielestä toi voi vaikuttaa vähän tylsältä ja mitäänsanomattomalta. Mun mielestä on mahtavaa, et Sonicolle oikeesti tehään muotoja muuallekin ku tisseihin, esim. lantio ja jalat on paljon paksummat verrattuna vaikka tohon bikini-Senaan tai Honokaan. Harmi vaan, et juurikin tää Sonico on tosi kallis... Tai mun makuun liian kallis, vaikka se 33 cm pitkä onkin. :D Elättelen toiveita, et joku päivä tää löytyy jostain alelaarista sopivaan hintaan ja sit saan sen täydentämään mun Sonico-kokoelmaa!
 
Super Sonico Sweets & Bikini ver. complete figure
( Arcadia )


Viimesimpänä, muttei vähäisimpänä vielä toinen Sonico. Multa löytyy samaa sarjaa oleva yöpuku-Sonico, jossa noi pikkukissat kiusaa sitä ja täähän olis pakko saada kokoelmaan! Mutkun hinta ja opiskelijabudjetti...... (✖╭╮✖)

Näin jälkeen päin mietittynä, en nyt tiiä oliko tää sittenkään hyvä idea tehä tällasta listaa ku sisäisesti kärsin vielä enemmän ku en voi ostaa kaikkia kerralla!! Nyuuuu... Täytyy siis alkaa käymään joka viikonloppu töissä ja lopettaa lusmuilu! Onneks kuitenkin joulu ja veronpalautuksen on tulossa!! Muahaha.

* * * *

Sitten ihan uteliaisuudesta kysyn teiltä:
Minkä figuurin ostaisit jos saisit nyt 100e törsäysrahaa?
Nitro Super Sonico - 1/5 Sonico Sonicomi Package Ver. PVC Figure - See more at: http://animeshumi.com/nitro-super-sonico-1-5-sonico-sonicomi-package-ver-pvc-figure#sthash.xgg8jt1x.dpuf
Nitro Super Sonico - 1/5 Sonico Sonicomi Package Ver. PVC Figure - See more at: http://animeshumi.com/nitro-super-sonico-1-5-sonico-sonicomi-package-ver-pvc-figure#sthash.xgg8jt1x.dpuf
Nitro Super Sonico - 1/5 Sonico Sonicomi Package Ver. PVC Figure - See more at: http://animeshumi.com/nitro-super-sonico-1-5-sonico-sonicomi-package-ver-pvc-figure#sthash.xgg8jt1x.dpuf
Nitro Super Sonico

7 comments:

  1. Aaaaah, ihania figuja ♥(ˆ⌣ˆԅ) Kelpaisi minullekin tuo Miku :3

    Hitsi, pitäisi varmaan minunkin ostaa Pokémon X tai Y :D Kun ainoa Pokémon-peli jonka omistan on Nintendo 64:lle Pokémon Yellow (ei sillä, se on edelleen minulle tosi rakas ~)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannattaa kyl hommata se Pokemon! Ite olin tosi ennakkoluulonen aluks, mut koska olin luvannu Patelle et annan sille pelille mahiksen ni ainaki yllätyin positiivisesti!! Ja toi peli sai taas mun kauan kadoksissa olleen pokemon-fanin heräilemään XD

      Delete
  2. Mulla on pari samaa toivetta kun sulla :'D Sena nyt on ihanasupersöpökaunis Sena, pakkohan se on saada! ♥ (ja varsinkin kun mulla on jo Mikazuki...) Olivia houkuttais tosi paljon kans, mutta hinta taitaa olla aikasen kova u.u" Ja just kun vannoin ittelleni että pidän figuista taukoo niiden hintojen vuoksi jonkun aikaa, nii nyt on sitten tulossa tuo uusin Miku-figma... xD
    Jos saisin 100€ figuuriin, ostaisin varmaankin... kylläh, vaikka vanhahan tuo onkin, Kotobukiyan Maid Cafe-Ayanami Rein ♥
    Ai niin, ja Sonico! Neiti on kyllä kiva, mutta monet Sonicot ovat vähän turhan kalliita... pitäis tyytyy johonkin Furyun, mutta ei vaa jotenki tuu ostettua -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyviä toiveita sitten sullakin! ;D Joo mua harmittaa ku Sonicot on aina niin kalliita, tosin monet niist figuistaki on ihan jättimäisiä et kyllähän sen toisaalta ymmärtää. Oonki pistäny tilauksee melkeinpä kaikki Furyun Sonicot mitä siitä on nyt tulossa, koska ne saa niin halvalla! XD
      Nyt odotan vaan innolla koska Senasta ja Yozorasta ilmestyy se kissatyttö-figuuri, nimittäin se on PAKKO saada. <3

      Delete
  3. Herkullisen näköisiä figutoiveita :3
    Jee, joku muukin pelaa Y:tä, luulin että kaikki hommaavat X:n koska poro :D. Hassua, miten helkkaristi se oikein koukuttaa tuo peli, tääkin pelasi niin monta tuntia putkeen etten ollut uskoa silmiäni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!! <3
      Joo oon huomannu et suurin osa hommaa sen X:n!! Mä halusin Y:n koska se Yvetal on niin wannabe rip-off mun lempi Monster Hunter hirviöstä (Rathalos: http://images.wikia.com/drachen/de/images/d/d2/Rathalos.jpg )! X"D

      Delete
  4. Vähänkö hieno tuo Media Factoryn Sena-figu! <3 ^3^ Alan innostua entistä enemmän Boku wa Tomodachi ga Sukunai!:sta! ;-)
    Upeita muutkin listaamasi figut... pitäisiköhän tehdä tällainen figu-lista itsekin, kun tein jo nukeista vastaavan toivelistan...

    Pistitpäs pahan kysymyksen! Niiiin paljon mitä haluaisi, ei osaa päättää (ja siksi olen pantannut tähän kommentoimista, hahaha! :''D)
    Ainakin tuloillaan olevan Seragaki Aoba-nendoroidin http://myfigurecollection.net/item/163749 , josta ei paha kyllä ole mitään kuvia vielä kun on niin tuore tapaus.

    Muut toiveet olisi jo vanhempia julkaisuja;
    Milky Holmes-sarjasta Sherlock Shellingford olisi ihana saada http://www.goodsmile.info/product/en/3103/Nendoroid+Sherlock+Shellingford.html
    koska te te te~ nande desu kaaaa~
    http://www.youtube.com/watch?v=IgnkN04AIWM
    X''D

    Sitten pidempiaikainen toive Gensoumaden Saiyuki Genjyou Sanzo Lighting figure
    http://myfigurecollection.net/item/1813

    Snf. Tahtoo~

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com