Friday, November 23, 2012

Brighter future...?


Yahhoo everyone ~ !!
How's life treating ya? Mun oli pakko tulla riehumaan tänne blogin puolelle about my happiness!! Mullapas nimittäin on vihdoin tosi hyvä fiilis tulevaisuuden suhteen, koska oon vihdoinki päättäny mitä haluun tehä elämälläni! \o/ Ihan ekaks oon tietysti jo nyt täpinöissäni siitä, et muutaman kuukauden päästä ollaan Paten kaa täysin kaksistaan erossa kaikesta normielämästä strollailemassa ympäri Japanin hoodeja. Toisekseen, oon tullu siihen tulokseen, et koitan pyrkiä opiskelemaan ens kevään yhteishaussa!! Iiih, jännää! Se ei kyl oo niin sanottu, et pääsen sinne minne haen, mut ajatuski siitä, et on edes mahiksia ni lämmittää mukavasti tän 6 vuoden opiskelulakon jälkeen.


Ensisijaisesti unelma olis päästä opiskelemaan graafista suunnittelua Metropoliaan. Oon into pinkeenä suunnitellu jo niinkin pitkälle, et jos kerranki Lady Luck on suopea ja pääsen sinne kouluun, niin sen nelivuotisen rutistuksen aikana koitan päästä myös vihdoin toteuttamaan mun ainaisen haaveeni, eli vaihto-oppilasvuosi Japanissa. Muttaaa.... sitä mietitää sitte JOS kouluun pääsen (minähän asetan riman heti taivaisiin XD). Noh, ei se nyt ihan vielä ajankohtanen asiakaan oo, mut on hyvä suunnitella jo kaikki etukäteen ja pettyä sit myöhemmin. Haha! :D


Nyt odottelen vaan ennakkotehtäviä innoissani ja unelmoin ehkä kirkkaasta tulevaisuudesta.. Eli ei muuta ku takas pelailemaan Skyrimiä. See yaz~!!

1 comment:

  1. Hae ihmeessä <3 iha hyvät mahikset sul salee päästä! Ja nää vaihto-ohjelmat amkeissa on sairaan yksinkertasii ja tehokkaita! Et vaihtoonlähtö onnistuis varmast:)

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com