Thursday, September 12, 2013

Melona & Ren

Tänään päätin koulun jälkeen olla sen verran ahkera, et jaksoin jopa kaivaa kameran esille! *ylpeä* Nyt on siis luvassa jo jonkin aikaa lupaamani esittely mun parista uudesta nendoroidista. Tilasin nää jo loppu keväästä Nippon-yasanista, mut koska olin valinnu yhteisen postituksen noille ni jouduin odottamaan heinäkuun loppuun asti, millon myöhäsempi niistä ilmesty jonka jälkeen paketin saapumisessa kotiin kesti ehkä viikon.

Eli tässä uusin kaunotar mun Queen's Blade-kokoelmaan eli:
Nendoroid nro #307a - Melona


Melona on kyseisestä sarjasta mun lempparihahmo, koska se vaan on niin badass. Ja koska se on söpö. Ja koska tissit. Ja koska pupunkorvat. (⌒▽⌒ゞ Anyhow, tän kasvot on jotain ihan käsittämättömän sulosta ja tungenki niitä vähä välii kaikille mahollisille nendoroideille. XD Etuhiukset on tehty joustavasta muovista joten päätä pystyy liikuttelee sivuille niin et hiuksetki pysyy mukana ja tissit silti piilossa. Hyvä, et ne on ajatellu tota, koska muuten se tapittais vaan eteenpäin 24/7.




Olisin kaivannu enemmän vaihtoilmeitä (esim. vihanen) tohon Melonaan, mut eipä noiden muidenkaan Queen's Blade-nendojen mukana mitää erikoista tullu ni sillä väliä. :D Tykkään tosi paljon, et tolla on magneetti päässä mihin saa kiinnitettyy sen tukitangon ja alustan. Magneettiset tuet on niin näppäriä! Melona makso uutena n. 2700 yen eli about 20e joten hinnalla ei tääkään ollu pilattu!

My Queen-girls!

Melonan mukana saapu myös kaveri mun aiemmalle Mecha Wooser & Rin:lle:
Nendoroid nro #319 - Ren & Darth Wooser


Ren ja Darth Wooser on sellasesta lyhytanime-sarjasta kun Wooser's hand-to-mouth life. Ihan loistava sarja jossa ei taas oo mitään päätä eikä häntää. XD Mun oli pakko ennakkotilata Rin ja Ren heti ku sain tietää, et niist tulee nendoroidit. Rinin sain jo keväällä, joten sitä en nyt tässä pahemmin esittele.



Rakastan tota yksinkertasta tyyliä noiden hahmojen designissa. Tosi sööttejä ja ilmeet on kivat. Plussaa myöskin siitä, et Renin paketissa tulee 2 vartaloa ja päätä, eli tavallaan saa tupla nendoroidit yhen hinnalla, vaikka ne samaa hahmoa onkin. Ja Darth Wooser on vaan niin fluffy!! ( ≧ω≦)


Tossa nyt näkyy vielä molemmat Rin ja Ren ja toi niiden yhteispose on jotain aivan mahtavaa! ♡ Ren oli pikkasen hintavampi ku Melona, n. 3600 yen (about 28e), mut ei mun mielestä sekään mikään paha hinta. Nippon-yasanin postikulut on mun mielestä ihan perusluokkaa, ehkä vähän hintavat mun makuun, mut itse postitus ja toimitus oli tosi nopeeta, joten ei se nyt ihan hirveesti haitannu maksaa sitä 15e niist postikuluista. Paketti oli vielä hyvin suojattu ni kaikki saapu täydellisessä kunnossa perille! Eli voin kyllä lämpimästi suositella kyseistä lafkaa.

*  *  *  *

Nyt mulla on probleema tilaisinko Attack on Titanin Mikasa-nendoroidia ku mulla on se itse titaaniki jo ennakkotilauksessa. Jotenki ne Mikasan ilmeet vaan on.... tylsät? Tai en tiiä. Joku siin on miksei se nyt kolahda. Ehkä mä odotan suosiolla Japaniin ja jos sielt löytyy edullisesti ni sit nappaan mukaan...?
Haha, on mullaki murheet! XDD

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com