Sunday, September 23, 2012

Sataa sataa ropisee

Hykertelin ku pikkulapsi mun scorelle... XD

Ihanaa vettä on tullu koko päivän! Rakastan just tollasta syyskeliä ylikaiken. Mikään ei oo parempaa ku synkkä, sateinen syysilta jollon voi vetää kylpytakin päälle, syödä jotain hyvää ja pelaa pelejä.. Ahh, perfection! ^3^) ~ Ja mä oon tietenki just sopivasti töissä iltavuorossa ku ulkona on täydellinen pelisää..... Mut ei se mitään, oon saanu hyvin kulutettua iltoja töissä meijän matkasuunnitelman kimpussa. Haha!

Aloin taas pienehkön tauon jälkeen pelaa Kingdom of Amaluriakin ja se alkaa jopa olla ihan mielenkiintonen. Aluks en oikein meinannu jaksaa pelaa sitä, ku se tuntu niin itteensä toistavalta, mut kyl se siitä ku jaksaa vaa sellasen alkukankeuden yli. Ja se maailma on vaan niin älyttömän kaunista kateltavaa!! Vaikkei graffat nyt mitää GTA vitosen tasoa hivokkaan, ni on se silti "sarjakuvamaisesti" tosi näyttävän näkönen peli. (^w^) Ja fantasia ku fantasia, kunhan siinä saa tehä oman hahmon ni I'm sold! :D

Mun badass elf Kingdom of Amalurissa

Tässä olis teille taas laatuviihdettä (koska mul on maailman huonoin huumorintaju xD) jonka parissa oon viettäny väsneenä duuni-illat eli







 

























1 comment:

  1. I love sitting inside with a good game when it rains outside.

    Love you blog :3

    http://mjauki.blogspot.com

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com